بوتاکس

بوتاکس

بوتاکس دیسپورت زئومین نورونوکس مصپورت دیستون Dysport Xeomin Neuronox Masport Dyston / دکتر کاظم محقق 44219771-021
بوتاکس

بوتاکس

بوتاکس دیسپورت زئومین نورونوکس مصپورت دیستون Dysport Xeomin Neuronox Masport Dyston / دکتر کاظم محقق 44219771-021

مزوتراپی

 

من در تلاش برای داشتن پوست درخشان ، کوکتل ویتامین به صورتم تزریق کردم و واقعا موثر واقع شد

 

خواه از طریق سرم ، صورت و یا لوسیون ها و معجون های گران قیمت باشد ، همه ما در جستجوی آن درخشش پوستی “روشن از درون” هستیم.

آخرین درمانی که نویدبخش تبدیل پوست از کم نور و کدر به یک چراغ روشن شبنم است ، مزوتراپی است.

در اینجا همه آنچه را که باید در مورد داغترین درمان آن لحظه و بررسی آزمایش شده ما بدانید ، تجزیه می کنیم.

 

مزوتراپی چیست؟

مزوتراپی یک روش کم تهاجمی است که در آن مجموعه ای از تزریق فوق العاده ریز ویتامین ها ، مواد معدنی و اسیدهای آمینه به لایه مزودرم پوست منتقل می شود. این تزریق مواد زرنگ و دانا باعث تغذیه و جوان سازی پوست می شود و در عین حال تولید کلاژن و الاستین را تحریک می کند ، هر دو برای کشش طبیعی پوست ضروری است.

 

انتظار شما چیست؟

زمان درمان تقریباً سی دقیقه طول می کشد و در حالی که دردناک نیست ، ممکن است کمی ناخوشایند باشد بنابراین اگر پوست کمی حساس باشد می توان از کرم بی حس کننده استفاده کرد. با کمترین زمان خرابی - ممکن است کمی کبودی و تورم ایجاد شود اما عمر آن کوتاه خواهد بود و باید در عرض 24 ساعت برطرف شود - پوست با بافتی بهتر ، درخشان تر ، مرطوب تر ، تغذیه شده و سفت تر می شود. یک دوره 6-8 جلسه ای هر دو هفته با درمان های نگهدارنده 1-2 بار در سال توصیه می شود.

 

چه فوایدی دارد؟

مزوتراپی می تواند بلافاصله پوست مات ، خسته و چین و چروک های سطحی را بهبود بخشد اما همچنین می تواند به بهبود گردش خون تنبل کمک کند ، به بدن کمک می کند تا سموم پیر را دفع کند. این روش درمانی همچنین می تواند برای رفع مشکلات رنگدانه ای ، درمان اسکار آکنه و ترکیب آن برای افزایش اثرات سایر درمان های زیبایی مانند بوتاکس یا مواد پرکننده مورد استفاده قرار گیرد.

 

این چیزی است که وقتی آن را امتحان کردم اتفاق افتاد ...

قبل از انجام کار ، با دکتر کاظم محقق ، پزشک زیبایی در بهشت کلینیک ملاقات کردم تا در مورد "مناطق مشکل" خود بحث کنم و او تصمیم گرفت که با توجه به سن من (26) و مناطق نگران کننده (خشکی پوست / خطوط مات و مبهم) به نظر می رسد) مزوتراپی ، همراه با نور درمانی قرمز و زرد پس از آن ، بهترین اقدام است.

دکتر محقق به من کرم بی حسی برای صورتم پیشنهاد داد ، که درد را کاهش می دهد ، بنابراین من قطعاً آن را توصیه می کنم.

مزوتراپی متشکل از اسید هیالورونیک ، 12 ویتامین ، 23 اسید آمینه و 5 ماده معدنی ، 4 کوآنزیم ، 3 نوکلئوتید و 2 عامل کاهش دهنده بود. درمان حدود 15 دقیقه طول کشید. ناراحت کننده بود اما قابل کنترل بود و احساس خراش روی صورتم داشت. سوزن خیلی سریع داخل و خارج می شود (کاملاً سوزنی کم عمق است) و در حالی که سوزن داخل و خارج می شود ، دکتر مریم نیز داشت آنرا از روی صورتم بالا / پایین می کرد و تقریباً یک لایه از پوست را می شکست که به جوان سازی کمک می کند. پوست همراه با ویتامین ها

در حین درمان احساس می کردم که ویتامین ها از سطح پوست من روی صورتم می ریزند ، که کاملاً طراوت بخش بود!

 

بعد از مزوتراپی ، زیر نور درمانی قرمز و زرد نشستم. در ابتدا نور بسیار روشن بود و در واقع چشمها بسیار دردناک بود اما پس از چند دقیقه خیلی زود از بین رفت و من حدود 10 دقیقه زیر نور نشستم. این نور درمانی برای بهبود عملکرد مانع پوست ، تسریع در بهبود ، التهاب آرام و تولید کلاژن جدید استفاده می شود. LED های قرمز همچنین غدد چربی پوست را هدف قرار می دهند تا سیتوکین های پیش التهابی را که به آکنه مزمن تبدیل می شوند ، کاهش دهند.

 

باید اعتراف کنم ، من کلینیک را ترک کردم و به نظر می رسید گربه روی صورتم خراشیده شده است اما در عرض یک ساعت پوست من درخشان بود و حدود یک هفته به همین ترتیب باقی ماند. پوست من احساس و مرطوب و شبنم به نظر می رسید ، دقیقاً همان چیزی است که من می خواستم! اگر رویدادی داشتید که می خواهید برای آن یک راه حل سریع انجام دهید ، انجام آن ارزش دارد.

من قطعاً دوباره این درمان را انجام خواهم داد زیرا زمان بهبودی کم بود ، تقریبا بدون درد بود و اثرات آن تقریباً سریع بود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد