بوتاکس

بوتاکس

بوتاکس دیسپورت زئومین نورونوکس مصپورت دیستون Dysport Xeomin Neuronox Masport Dyston / دکتر کاظم محقق 44219771-021
بوتاکس

بوتاکس

بوتاکس دیسپورت زئومین نورونوکس مصپورت دیستون Dysport Xeomin Neuronox Masport Dyston / دکتر کاظم محقق 44219771-021

پی آر پی PRP مو

 

 

آیا من کاندیدای جوان سازی به روش پی آر پی مو هستم؟

 

درمان پی آر پی PRP برای رفع چندین مشکل ریزش مو انجام می شود ، از جمله:

 کم پشتی موها

 نازک و کوتاه شدن تارهای مو

 ریزش مو ناشی از مدل های تنگ مو

 مرحله اولیه ریزش مو

 آلوپسی آندروژنتیک (نازک شدن موی ارثی در زنان و مردان)

 به عنوان یک روش مکمل در درمان های کاشت مو

 

درمان پی آر پی PRP برای مو چگونه است؟

تجربه این روش درمانی دشوار نیست. این شامل خونگیری و پس از آن پی آر پی PRP به مناطقی از پوست سر که نیاز به کمک دارد تزریق می شود. کل مراحل انجام حدود 1.5 ساعت طول می کشد. شما به چندین جلسه درمانی با فاصله تقریباً یک ماه نیاز خواهید داشت. یکی از مزایای ترمیم موی پی آر پی PRP این است که پی آر پی PRP از خون خود شما حاصل می شود ، بدون خطر پس زدن یا عوارض جانبی ، به جز علائم جزئی در محل های تزریق ، که به سرعت از بین می رود.

 

پی آر پی PRP برای رویش مجدد مو چگونه است؟

با تزریق پی آر پی PRP به پوست سر ، فولیکول های مو تحریک شده و باعث رشد موهای جدید و تارهای موی سالم و ضخیم تر می شوند. اگر علائم اولیه ریزش مو را به صورت ریزش بیش از حد و تارهای نازک مو مشاهده می کنید ، اکنون اقدام به جوان سازی مو با PRP می تواند یک روش موثر برای جلوگیری از ریزش بیشتر مو باشد. هرچه درمان زودتر انجام شود نتیجه بهتری خواهد داشت.

 

مزایای درمان های PRP برای مو

مزایای درمان های PRP مو شامل موارد زیر است:

 غیر تهاجمی

 غیر جراحی

 بدون درد

 بدون نقاهت

 بدون عوارض جانبی

 طبیعی

 رشد طبیعی مو را تقویت می کند

 فرآیندهای بازسازی بدن را القا می کند

 

زمان نقاهت به دلیل درمان های PRP مو چقدر است؟

این روش هیچ زمان نقاهت را شامل نمی شود و شما آزاد هستید که بلافاصله پس از درمان به فعالیت های معمول خود برگردید. ممکن است قرمزی جزئی در محل تزریق یا تورم جزئی داشته باشید و البته همانطور که انتظار می رود پس از هر جلسه تزریق ، که به سرعت از بین می رود. 12 ساعت پس از انجام درمان می توانید موهای خود را به طور معمول بشویید ، شامپو بزنید و حالت دهید ، بدون محدودیت در ورزش. حداقل سه روز پس از درمان موها را رنگ یا فر نکنید.

 

دلایل ریزش مو در زنان چیست؟

زنان معمولاً با ریزش مو دست و پنجه نرم می کنند ، به ویژه با افزایش سن. موهای سالم و ضخیم که "طاسی با الگوی زنانه" نامیده می شود ، قدرت و ضخامت خود را از دست می دهند ، موهای نازک تر می شوند ، به راحتی خرد می شوند و اغلب به نازک تر شدن ساقه مو منجر می شوند. ریزش مو می تواند در اثر عواملی مانند تغذیه نامناسب ، استرس ، برخی داروها ، بیماری ها ، درمان ها و محصولات مراقبت از مو و وراثت ایجاد شود. ریزش مو در زنان به طور کلی در سراسر پوست سر است ، نه در مناطق خاص ، اگرچه این اتفاق هم ممکن است بیوفتد.

 

دلایل ریزش مو در مردان چیست؟

مردان به دلیل تولید DHT (دی هیدروتستوسترون) ، هورمونی که توسط بدن تولید می شود و باعث نازک شدن فولیکول های مو می شوند ، دچار ریزش می شوند و در نهایت منجر به طاسی می گردد. این مشکل درصد زیادی از مردان را که از طریق ژنتیک طاسی را به ارث برده اند ، درگیر می کند. در مردان ، طاسی با ریزش مو در تاج ، یک خط رویش موی در حال عقب رفتن و در شقیقه مشخص می شود. در مراحل اولیه طاسی ، ثابت شده است که درمان های پی آر پی PRP مو راهی موثر برای کاهش سرعت ریزش مو در مردان است.

 

پی آر پی PRP: درمان احیا کننده ریزش مو

درمان های پی آر پی PRP یک روش موثر برای بازگرداندن رشد سالم مو به فولیکول های مویی است که مشغول تولید موهای بی کیفیت هستند. موهای پوست سر شما ممکن است کمتر سالم ، کم رنگ و کدر به نظر برسند و به اندازه قدیم رشد نکنند. تزریق PRP باعث تحریک بدن در ترمیم فولیکول های مو و شروع تولید تار های ضخیم تر و سالم مو و کند کردن ریزش مو می شود. پی آر پی درمانی موثر برای مردان و زنان در مراحل اولیه ریزش مو ، و به عنوان یک روش مکمل در روش های کاشت مو است.

 

چرا دکتر کاظم محقق را برای درمان PRP  مو انتخاب می کنیم؟

دکتر کاظم محقق یک پزشک زیبایی ست که دارای تجربه و تبحر فراوان در انجام روش پی آر پی می باشد. وی به دلیل دقتشان در انجام همه روش ها معروف است. در کلینیک خصوصی وی ، سلامتی و ایمنی بیمار با نهایت دقت مدیریت می شود. اگر به دنبال درمان ترمیم مو به روش پی آر پی PRP هستید ، می توانید تجربه ای برتر و نتایج قابل مشاهده داشته باشید. در حدود سه ماه پس از اولین درمان رشد مو را مشاهده خواهید کرد. یک سری از درمانها با فاصله حدود یک ماه توصیه می شود و به دنبال آن یک درمان سالانه انجام می شود.

 

هزینه ترمیم مو به روش پی آر پی PRP چقدر است؟

هزینه جوان سازی مو به روش پی آر پی PRP ، از بیماری به بیمار دیگر ، بر اساس تعداد تزریقات مورد نیاز و مناطق تحت درمان متفاوت است. هر روشی که توسط دکتر کاظم انجام می شود یک روش درمانی اختصاصی است. ارزیابی کامل از وضعیت موهای شما و به دنبال آن تشخیص وضعیت شما از جنبه های اساسی درمان ترمیم مو است.

برای اطلاعات بیشتر د رمورد انجام این روش درمانی پیشگامانه برای رشد مجدد مو ، برای مشاوره خصوصی با ما تماس بگیرید.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد